CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 20, 2009

Silat Cekak Hanafi Dan Diriku...

Tuesday 06.04.2010

SILAT CEKAK HANAFI dan DIRI AKU...

Today aku rasa nk wat something dalam blog aku iaitu berkempen dalam program JOM SILAT CEKAK HANAFI MALAYSIA iaitu program yang akan membuat semua ahli-ahli persatuan cekak hanafi seluruh malaysia berasa bangga termasuk diri aku sendiri sebagai sorang ahli persatuan..
tujuan program ini diadakan bagi memperkenalkan silat cekak hanafi dan Largest Paticipant In Silat Performance 1 Malaysia Book Of Record Be One In 10,000 Challenge aku berharap program ini akan menjadi satu program luar biasa huhu..
coz satu malaysia ahli akan berhimpun..
dapat gambarkan camner program ini akan berjalan nanti..
tak sabar je rasa nk turut serta haha..
coz dah lama tak turun program besar selain wajadiri aku harap-harap ni terbaik la huhu
thank kepada penganjur program..




Demo Cekak Hanafi
Demo Pembukaan Karnival Wajadiri Sarawak 2009 Silat Cekak Ustaz Hanafi


0 comments: